Ścianka tekstylna – jaką wybrać, gdzie postawić?

Ścianka tekstylna to popularny sposób na reklamę. Ma ona dużą powierzchnię, dzięki czemu można na niej umieścić liczne informacje, grafiki i zdjęcia. W dodatku każda z nich jest bardzo łatwa do złożenia i rozłożenia. W formie złożonej mieści się w podręcznej torbie dodawanej do zestawu, w ten sposób jest także transportowana.

Różne kształty ścianek tekstylnych

ścianka tekstylnaŚciankę można zatem zabrać z firmy i przewieźć na targi wystawiennicze. Jest lekka, łatwa w czyszczeniu, bardzo estetyczna. Można ją postawić w różnych miejscach. Często można zobaczyć je w biurowcach w których jest wiele firm. Wtedy w hallu głównym taka ścianka informuje o tym, że taka firma się tu znajduje i w jakim pokoju. Ściankę można postawić także przy wejściu do firmy, jako rodzaj reklamy. Takie rozwiązanie reklamowe świetnie sprawdzi się także na targach wystawienniczych, gdzie trzeba wybierać konkretne produkty marketingowe, widoczne z daleka. Ścianka może być ustawiona na imprezie, która jest sponsorowana przez firmę, czy został jej nadany patronat medialny. Jakie opcje mamy do wyboru? Istnieje ścianka tekstylna prosta, łukowa, pionowa, typu cover, lub okrągła ze spłaszczonym spodem.

ścianka tekstylnaCzym się różnią? Ścianka prosta i łukowa maja taką samą budowę oraz wielkość i różnią się tylko kształtem. Ścianka łukowa jest lekko wklęsła w środkowej części konstrukcji. Dzięki takiemu kształtowi czasem łatwiej jest ją postawić na stoisku wystawienniczym, czy degustacyjnym. Niewielka wklęsłość sprawia, że zyskujemy nieco miejsca na rozstawienie innych elementów stoiska. Ścianka pionowa jest dobrym rozwiązaniem kiedy nie mamy dużo miejsca na wystawie. Wtedy reklama jest węższa i łatwiej jest ją umieścić w dowolnym miejscu. Może tez być niższa niż ścianka łukowa, więc zmieści się pod względem wysokości na targach. Ścianka okrągła to oryginalne rozwiązanie. Niespotykany kształt od razu zwraca na siebie uwagę. Przestrzeń nadruku jest nieco mniejsza, ze względu na ,,ścięte” rogi, jednak taka ścianka posiada korzystną opcję nadruku dwustronnego. Ostatnim rodzajem ścianki łukowej to ścianka typu cover. Ma ona owalny kształt z ,,wejściem” (kształt litery U). na środku znajduje się najwyższy punkt, który obniża się ku rogom.

Dzięki temu ogradzamy się w pomieszczeniu, nie potrzebujemy też budować stoiska wystawienniczego ani ścianek działowych. Duża powierzchnia nadruku daje różne możliwości reklamy. Taka ścianka może stanąć gdziekolwiek, bo nie zajmuje dużo miejsca. Może to być wada, jeśli mamy dużo towarów do ekspozycji, lub tez zaleta, kiedy mamy ograniczoną powierzchnię do prezentacji.