Jak zainteresować klienta na spotkaniach biznesowych?

Eksperci od reklamy

Jak zainteresować klienta na spotkaniach biznesowych?

Konferencje, zjazdy, sympozja, czy innego typu spotkania biznesowe wymagają od przedsiębiorców profesjonalizmu. Bardzo często wówczas stawiane są przez nich niewielkie stoiska konferencyjne, dzięki którym firma zyskuje bardziej branżowy odbiór. Stanowią one również świetne miejsce na wyeksponowanie oferowanych przez przedsiębiorstwo usługi i zaprezentowanie przedmiotu swej działalności. Większe stoiska natomiast przyciągają klientów dodatkowymi atrakcjami, takimi jak napoje czy przekąski. Częściej stosowane są na takich wydarzeniach jak targi biznesowe, czy inne eventy promocyjne, ze względu na swoją wielkość i bardziej skomplikowany transport.

Spotkania biznesowe a wzbudzenie zainteresowania

Mimo niewielkich gabarytów, stoiska konferencyjne świetnie spełniają swoje zadanie. Wykorzystywane są na spotkaniach organizowanych w hotelach, czy też salach konferencyjnych. Z uwagi na swoją niedużą wielkość, są bardzo łatwe w transporcie. W związku z tym nawet częste eventy nie będą stanowiły problemu. Stoiska muszą być mobilne i łatwe w składaniu, ponieważ np. w hotelach – gdzie często się je wykorzystuje – są wąskie korytarze oraz niewielkie windy. Zazwyczaj występują w wymiarach 2×2 m, 2×3 m, 2×4 m oraz 3×3 m, a ich wysokość nie przekracza często 2,5m. Wynika to z ograniczeń wielkości sal. W związku z powyższym ważne jest to, aby stosować rozwiązania modułowe, co oznacza, że takie stoisko będzie można złożyć, a na miejscu z łatwością ponownie rozłożyć.

Aby podróż i jego montaż przebiegały sprawnie, to stoiska wykonuje się z lekkich, lecz trwałych materiałów, które wytrzymają wzmożoną eksploatację. Spotkania biznesowe bowiem zdarzają się dość często. Przedsiębiorcy – chcąc wyróżnić się na tle konkurencji – często sięgają po niestandardowe rozwiązania i korzystają ze stoisk, które wykonywane są dla nich na podstawie indywidualnego projektu. Ciekawe aranżacje, kształty, kolory oraz oświetlenie przykuwają wzrok i intrygują potencjalnych klientów. Na większych stoiskach często można też znaleźć smakołyki dla klientów, ciastka oraz świeżą kawę podawane przez sympatyczne hostessy. Takie rozwiązania sprawiają, że potencjalni nabywcy chętniej wracają do danego punktu np. podczas przerwy. Dobrej jakości kawa podana przez baristę, to z pewnością coś, co utkwi w pamięci i sprawi, że dana firma będzie ciepło wspominana. W związku z powyższym, stoiska konferencyjne dla firm to nie tylko dobra forma reklamy, ale także świetny sposób na nawiązanie relacji z klientami.

Podczas eventów branżowych, czy też na różnego rodzaju spotkaniach biznesowych firmy muszą być widoczne oraz powinny przyciągać do siebie nowych klientów, by zostały przez nich dobrze zapamiętane. Stoiska konferencyjne wykonywane według indywidualnego projektu prezentują się bardzo oryginalnie i przyciągają wzrok. Wydzielenie specjalnej strefy pozwoli na prowadzenie w spokoju rozmów biznesowych, co również jest bardzo dobrze odbierane przez kontrahentów. Czują wtedy, że rozmówca jest skupiony na nich i poświęca im swoją uwagę, która nie jest rozproszona tłumem stojącym obok. Inwestycja w odpowiednie stoisko przynosi korzyści przedsiębiorcy, dlatego usługi ich projektowania są takie popularne.