Firmowy kalendarz jako gadżet reklamowy

Na rynku reklamowym cały czas pojawiają się nowe gadżety, które mają zainteresować potencjalnych klientów konkretną firmą. Tradycyjne ulotki oraz banery reklamowe uważane są za przestarzałe formy, które nie wzbudzają w ludziach już żadnego zainteresowania. Najczęściej wybiera się więc gadżety reklamowe, które podczas imprez czy targów można wręczyć każdemu przechodniowi.

Kalendarz z nadrukiem

kalendarz książkowy personalizowanyJednak dla przyszłych kontrahentów przyda się coś bardziej konkretnego i profesjonalnego, co znajdzie codzienne zastosowanie w biznesie. Agencje reklamowe oferują zarówno długopisy, pendrivy, a także kalendarze książkowe, które dzięki nowym technologiom drukarskim i bogatymi zdobieniami wyglądają zdecydowanie ciekawiej niż dawniej. Taka forma reklamy na pewno zostanie pozytywnie odebrana przez biznesmenów, którzy każdego dnia potrzebują zapisywać swoje spotkania oraz daty prezentacji projektów, o których muszą pamiętać. Nowy prezent zaoszczędzi więc im zmartwień o to, że będą musieli zakupić kalendarz na kolejny rok. Ciekawą formą będzie reklamowy kalendarz książkowy personalizowany z wybranym przez siebie nadrukiem. Może to być konkretna dedykacja, bądź nazwa firmy osoby obdarowanej, która za pomocą stempla i wysokiej temperatury zostanie na stałe odbita na tworzywie. W przypadku kobiet można się zdecydować na błyszczące wykończenia folią zmieniającą kolory, która nada indywidualny i niepowtarzalny charakter.

kalendarz książkowy personalizowanyKalendarz nie musi się już kojarzyć z banalnie wyglądającą książką, która ma służyć tylko do zapisywania. Zarówno ciekawa okładka, jak i dekoracyjny papier z dodatkowymi cytatami bądź informacjami sprawi biznesmenom dużo radości. Ręcznie wykonana zakładka będzie interesującym dodatkiem. Poza tym każdego dnia nieświadomie będą spoglądali na logo firmy, od której dostali taką formę prezentu. Może to zachęcić do dalszej współpracy obu przedsiębiorstw przy kolejnych projektach w przyszłości. Laserowe grawerowanie czy dedykacje pokazują tylko jak istotna jest dla nas obecność podczas realizacji zadań wspólników, którzy właśnie dzięki imiennemu grawerowi poczują się docenieni. Reklamowe kalendarze nie muszą być przepełnione dużą ilością stron reklamowych i wizytówkami firm branżowych.

Wystarczy skromne słowo i życzenia skierowane do nowego posiadacza zakończone podpisem prezesa oraz logiem firmy, aby zapadło to w pamięci. Dzięki temu taki kalendarz będzie odebrany jako bardzo praktyczny prezent, a nie forma reklamy swojego przedsiębiorstwa i zachęcenie do podjęcia współpracy na tle biznesowym.