Blog

Eksperci od reklamy

Agencja public relations

Agencja public relations a skuteczny marketing

Jeśli chcielibyśmy wyraźnie zwiększyć zainteresowanie naszymi produktami i usługami ,to definitywnie przyda nam się skorzystanie z propozycji serwowanych przez specjalistów z Agencji zajmujących się profesjonalnie świadczeniem tego typu właśnie usług. Agencje public relations są dobre dla firm Agencja PR mogła zaoferować nam profesjonalne usługi tworzenia kampanii marketingowych ,z wykorzystaniem których uda nam się doprowadzić do…
Czytaj dalej

filmy

Moja firma – jak jej pomóc?

Prowadzenie własnej działalności w dzisiejszych czasach nie jest jakimś szczególnie trudnym zajęciem, jednak jakby nie było nie można powiedzieć by było to łatwe zajęcie. Filmy reklamowe to może być akcent, który wpłynie na poprawę wizerunku firmy Takie założenie własnej działalności tak naprawdę wiąże się z bardzo dużym ryzykiem, co zatem można zrobić by takie ryzyko…
Czytaj dalej

Wykorzystaj reklamy pneumatyczne

Jakkolwiek o ulotkach czy długopisach reklamowych stosowanych w kapaniach promocyjnych wie praktycznie każdy kto kiedykolwiek zajmował się kwestiami promocji, to już reklama pneumatyczna może brzmieć dla dużego grona osób bardzo tajemniczo. Balony reklamowe ciekawym sposobem na kampanie reklamową Decydując się na jej wykorzystanie można jednak odnieść bardzo dobre wyniki na gruncie skuteczności naszych promocyjnych działań i…
Czytaj dalej

Szkło borokrzemowe czym właściwie jest?

Szkło borokrzemowe to słowo, które coraz częściej się słyszy w odniesieniu do różnych branż. Można się z nim spotkać zarówno w kontekście gastronomii jak i medycznym. Zastosowanie tego szkła jest szerokie. Czym jednak ono jest? W skład tego materiału wchodzą krzemionka i tlenek boru. Taki skład gwarantuje dużą odporność zarówno na chemikalia jak i skoki…
Czytaj dalej

standy kartonowe

Zalety sklepowych standów kartonowych

Standy kartonowe zaliczają się do najważniejszych materiałów POS. Stanowią jedną z ostatnich szans na przekonanie klienta do zakupu konkretnego produkt w czasie zakupów. Standy kartonowe posiadają wiele zalet, które postaram się wymienić poniżej. Niska cena – ponieważ wykonane są z kartonu, ich produkcja jest dość tania, Niewielka waga – standy kartonowe ważą niewiele, dlatego łatwo…
Czytaj dalej

Studio Moko – Warszawa

Czym zajmują się studia fotograficzne?

Studio fotograficzne jest miejscem, gdzie możemy wykonać profesjonalne sesje zdjęciowe oraz zdjęcia. Poza tym w takim miejscu także znajdziemy fotografa, którego możemy wynająć na różne eventy oraz zabawy. Studia fotograficzne oferują wykonywanie zdjęć o różnej tematyce, między innymi: ślubne, dziecięce, biznesowej, korporacyjnej, reklamowej, produktowej. Coraz większą popularnością cieszą się zdjęcia biznesowe oraz korporacyjne. To właśnie dzięki…
Czytaj dalej

materiał reklamowy

Plakaty, kalendarze i wiele innych bez wychodzenia z domu?

Rozwój technologii i internetu sprawił, że dziś coraz więcej spraw można załatwić, włącznie z uzgodnieniem wszystkich szczegółów, bez wychodzenia z domu. Pozwala to na oszczędzenie znacznych ilości czasu i ułatwia komunikację, ponieważ nie trzeba umawiać się na konkretne terminy, a na wiadomość można odpowiedzieć o dowolnej porze dnia i nocy. Jedną z rzeczy, którymi można…
Czytaj dalej

dziecko

Jak podbić serca najmłodszych klientów?

Najmłodsi klienci z jednej strony są znacznie bardziej wymagający niż dorośli, z drugiej – znacznie mniej. Dlatego często trudno trafić w ich gust, zarówno jeśli chodzi o reklamy, gadżety reklamowe czy produkty. Dzieci uwielbiają kolory, ruch i dźwięk. Dlatego reklama do nich skierowana powinna zawierać jak najwięcej barwnych, poruszających się elementów, wyglądających sympatycznie i znajomo.…
Czytaj dalej

Różnice między social media i public relations

Public relations i social media wydają się dwiema stronami tego samego medalu, trudno zajmować się jednym, a drugie traktować po macoszemu. Obie dziedziny powinny się uzupełniać i stanowić spójną całość. Public relations to dziedzina nastawiona na zarządzanie firmą i tworzenie jej polityki, a także na dobry, długofalowy kontakt z pracownikami, inwestorami, lokalna społecznością i administracją…
Czytaj dalej