Blog

Eksperci od reklamy

marketing

Kampania w mediach społecznościowych

Każdy przedsiębiorca wie, że kampania w mediach społecznościowych to obecnie najlepsza forma reklamy. Prawie każdy Polak ma dostęp do komputera i Internetu, dziennie potrafi surfować po sieci nawet przez kilka godzin dziennie. Nic zatem dziwnego, że spece od marketingu planują obecnie przede wszystkim kampanie internetowe, a rezygnują z telewizyjnych, prasowych, czy radiowych. Reklama przez social…
Czytaj dalej

papierowa torba

Czy korzystanie z toreb papierowych jest wygodne?

Od pewnego momentu, coraz większa liczba osób zamiast niegdyś popularnych toreb foliowych, wybiera te wykonane z papieru. Z pewnością ma to związek z faktem, że takie właśnie torby okazują się być zdecydowanie bardziej wygodne, ale także i trwałe. Właśnie dzięki temu, doskonale sprawdzają się podczas przenoszenia nawet dużej ilości zakupów. Torby papierowe — zalety W…
Czytaj dalej

opakowanie z własnym nadrukiem

Jak stworzyć dobre opakowanie?

Każda firma stara się, by ich produkt wyróżniał się na tle innych. Dba o reklamę, jakość wyrobu, czy o zachowanie niskiej ceny. Jednak nie można zapominać też o opakowaniu. W końcu to pierwsza rzecz jaką widzą klienci, kiedy towar stoi na półce. Znane powiedzenie mówi, że ,,kupuje się oczami”, czyli sięga po to co ładnie…
Czytaj dalej

Jak zainteresować klienta na spotkaniach biznesowych?

Konferencje, zjazdy, sympozja, czy innego typu spotkania biznesowe wymagają od przedsiębiorców profesjonalizmu. Bardzo często wówczas stawiane są przez nich niewielkie stoiska konferencyjne, dzięki którym firma zyskuje bardziej branżowy odbiór. Stanowią one również świetne miejsce na wyeksponowanie oferowanych przez przedsiębiorstwo usługi i zaprezentowanie przedmiotu swej działalności. Większe stoiska natomiast przyciągają klientów dodatkowymi atrakcjami, takimi jak napoje…
Czytaj dalej

magnesy reklamowe z własnym nadrukiem

Gadżety promocyjne – magnesy, torby, kubki

Nie ma firmy, która zrezygnowałaby całkowicie z promocji. Oczywiście duże, znane firmy mogą organizować akcje promocyjne rzadziej, niż nowo powstałe przedsiębiorstwa. Jednak i popularne marki muszą podtrzymywać zainteresowanie swoimi produktami, prezentować nowości, poszukiwać nowych klientów. W jaki sposób firma może się obecnie reklamować? Opcji jest dużo. Jedni stawiają na reklamę w prasie, inni w internecie.…
Czytaj dalej

litery podświetlane

Litery podświetlane – wizytówka działalności

W czasach, kiedy kolorowe banery, piękne witryny oraz starannie przemyślane loga są standardem, każda firma pragnie wyróżnić się na tle innych. W tym celu warto sięgnąć po pomysły, które sprawią, że logo czy szyld nad wejściem będą widoczne oraz atrakcyjne w odbiorze – litery podświetlane umieszczone w siedzibie firmy lub jej niedalekiej odległości z pewnością…
Czytaj dalej

ścianka ledowa

Reklama rozświetlana ledami

Branża reklamowa, mimo obecności internetu, świetnie radzi sobie z projektowaniem innowacyjnych reklam dla firm w formie fizycznej. Wielkoformatowe banery, plakaty, broszury czy ścianki wystawiennicze to usługi, na które zawsze jest zapotrzebowanie, nie tylko podczas organizacji targów branżowych. Technik projektowania reklamy jest dziś tak wiele, że możemy spędzić cały wieczór na przeglądaniu rozmaitych ofert różnych firm.…
Czytaj dalej

ramka owz a1

Uniwersalna ramka OWZ A1

Wykorzystując ramki OWZ, można w bardzo efektowny sposób zaprezentować fotografie, wydruki i reklamy. Jest to popularne rozwiązanie stosowane przez wiele firm. Praktycznie w każdej placówce usługowej, hotelu czy też na przykład w kinie możemy znaleźć obrazy oprawione w tego typu ramki. Jednak naszą uwagę przykuwa wtedy to, co jest umieszczone wewnątrz ramki, a nie sama…
Czytaj dalej

Czym zajmują się współcześnie firmy reklamowe?

Marketing, choć wydaje się nowoczesną branżą, działa już od wieków. Zmieniają się tylko jego koncepcje. To naturalny proces, jeśli weźmiemy pod uwagę, że marketing to branża, w której najbardziej liczy się klient. Wraz ze zmieniającą się mentalnością ludzi muszą ewoluować metody oddziaływania na nią. Ekspertów od marketingu można dziś spotkać w agencjach reklamowych. Historia takich…
Czytaj dalej

Firmowy kalendarz jako gadżet reklamowy

Na rynku reklamowym cały czas pojawiają się nowe gadżety, które mają zainteresować potencjalnych klientów konkretną firmą. Tradycyjne ulotki oraz banery reklamowe uważane są za przestarzałe formy, które nie wzbudzają w ludziach już żadnego zainteresowania. Najczęściej wybiera się więc gadżety reklamowe, które podczas imprez czy targów można wręczyć każdemu przechodniowi. Kalendarz z nadrukiem Jednak dla przyszłych…
Czytaj dalej